رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

آخرین متدها و روش های رنگ مو: آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

یکی از رایج ترین سوالات خانم ها درباره ی آخرین متدهای رنگ مو است.

فرق آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل و کالر ملتینگ چیست؟

کدام مدل رنگ مو برای شما مناسب است؟

رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ
تفاوت رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

رنگ موی بالیاژ

بالیاژ لغتی فرانسوی است و به تکنیکی گفته می شود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را بر موهای شما می گذارد.در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ی ملایم تر و طبیعی تری خواهیم داشت. این تکنیک بسیار پیشرفته است و بین ستارگان هالیوودی بسیار محبوب است. رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر نمی شود و نیاز به ترمیم رنگ ریشه کمتر از حالت های دیگر است.

رنگ موی آمبره

آمبره یا Ombre به معنای سایه دار یا سایه روشن در زبان فرانسوی است. آمبره یکی از محبوب ترین تکنیک های رنگ در سالهای اخیر است و به نظر می رسد که محبوبیت آن همچنان ادامه داشته باشد. در این روش، با شروع از ریشه‌های تیره تر، به تدریج به سمت انتهای مو، رنگ مو تغییر می‌کند و روشن‌تر می‌شود (در رنگ به روش آمبره رنگ تیره از ریشه شروع می شود و هر چه به ساقه می رسیم رنگ روشن تر است.). می‌توان گفت به طور مثال موهای طبیعی شما از بالا تا پایین از رنگ تیره به رنگ روشن‌تر تبدیل میشود. در صورتی که در آمبره از ریشه به پایین، رنگ مو تیره‌تر شود، به آن آمبره معکوس گفته می‌شود. این استایل حدود ۶ سال است که در حال جذب طرفداران زیادی است و در انواع مختلف مو با هر رنگی، نتیجه‌ای بسیار زیبا دارد. در آمبره می‌توان از انواع رنگ‌های طبیعی با تناژ گرم و خاکی یا رنگ‌های فانتزی و مطابق ترندهای روز استفاده کرد. این روش توسط متخصصان حرفه‌ای انجام می‌شود و حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان می‌برد.

مزایای رنگ موی آمبره

این روش آمبره برای موهای بلند بسیار مناسب است و نتیجه‌ای نچرال و فانتزی با تنوع بالای رنگی دارد. از آنجا که در این روش، ریشه‌های مو نیز رنگ نمی‌شوند، در صورت رشد ریشه های مو، مدل آمبره خراب نمی‌شود و همچنین در صورت نارضایتی، تغییر رنگ بسیار ساده‌تر است. این تکنیک جذاب به خصوص برای موهای بلند، با نمایش طیف های مختلف رنگی، بسیار جذاب است.

رنگ مو سامبره

سامبره روش جدیدتری نسبت به آمبره است. سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. تغییر رنگ از تیره به روشن ملایم تر از روش آمبره است.

رنگ کردن مو به روش سامبره(یا همان sombre) در حقیقت یک آمبره‌ی ملایم و روشن است که در آن، رنگ‌ها را طوری ترکیب می‌کنند (و بالاتر به سمت ریشه می‌زنند) که نتیجه به طبیعی‌ترین حالت ممکن برسد. اگرچه، در انتها همه جای مو روشن می‌شود و فقط جاهای اندکی از مو به صورت تیره باقی می‌ماند. روش جدیدی نسبت به آمبره است.

رنگ مو کالر ملتینگ

این روش مشابه آمبره و سامبره است با این تفاوت که از سه رنگ یا بیشتر استفاده می شود. لزوماٌ از رنگ تیره به روشن نمی ریم. می توان از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید.

رنگ مو با فویل

فویل هم چنان محبوب ترین روش برای تغییر دادن رنگ موست. با فویل می توان موها را هایلایت یا لولایت کرد.می توان به یک تغییر ساده بسنده کرد یا هایلایت و لولایت فراوانی داشت و تغییر واضح تری ایجاد کرد.

5 آموزشگاه رنگ مو در شرق تهران

در صورتی که رنگ های حرفه ای و زیبا با قیمت مناسب میخواهید انجام دهید میتوانید برای رزرو وقت با یکی از آموزشگاه آرایشگری زنانه در بالای سایت تماس بگیرید.

چگونه موی دکلره شده را تیره کنیم؟

سوال یکی از کاربران سایت را همراه با جواب یکی از آرایشگرامن در این مطلب آورده ایم:

رنگ مو آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، کالر ملتینگ

❓❓عذرمیخوام برای موهایی که قبلا دکلره شده ومیخوایم تا روشنی از روی مو بره چه رنگی رو بزاریم تا بعد چند بارشستشو دوباره روشن نشود؟

❓❓ببخشید من موهامو دکلره کرده بودم الان بلند شده ریشه هاش سیاه بود باز دکلره کردم ولی رنگ گذاشتم ریشه و ساقه دو رنگ شد الانم n5 گذاشتم ولی دوس دارم روشن کنم میتونین راهنماییم کنین

✅سلام. چرا مویی که دکلره شده و به زحمت و … میخایید یک مرتبه تیره کنید. از موهاتون لذت ببرید و اروم اروم موها رو تیره کنید. امروزه تکنیک های جدیدی اومده مثل آمبره، سامبره و……