آموزشگاه آرایشگری زنانه در غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه با ۴۰ مدرک بین المللی در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده در غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده با بیش از ۳۰ سال سابقه آموزشی و آموزشگاه داری یکی از آموزشگاه های معروف زنانه تهران میباشد این آموزشگاه با در اختیار داشتن مربیان حرفه ای و مورد تایید ریاست اموزشگاه با بیش از 40 مدرک بین المللی ، بهترین اموزش ها را به صورت اصولی به هنرجویان آموزش میدهد و هدف اصلی ورود به بازار کار بلافاصله بعد از آموزش میباشد.

چرا آموزشگاه سیمای درخشنده؟؟!!

-اگر میخواهید به خارج از کشور مهاجرت کنید.
-اگر میخواهید مدرک آرایشگری زنانه بگیرید.
-اگر میخواهید سالن آرایشی افتتاح کنید.
-اگر میخواهید دیپلم آرایشگری بگیرید .
اگر حرفه ای را یکبار برای همیشه میخواهید یاد بگیرید.
اگر میخواهید بلافاصله بعد از آموزش وارد بازار کار شوید.

با آموزشگاه ما تماس بگیرید .

آموزشگاه آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده برای بطرف کردن موانع موجود در مسیر آموزش دوره های آرایشگری مختلف ، دوره های ویژه بازار کار را با شرایط ویژه و با هزینه مناسب برگزار میکنید. آموزش هایی که در آرایشگاه ها یا در ورکشاپ ها و دیگر مکانها به جز آموزشگاه آموزش داده میشوند استاندارد نیستند و کارآموز همیشه با آموزش دهنده به مشکل بر میخورد و فرد توانایی های علمی و عملی لازم را در این چنین محیط هایی کسب نمیکند. ضمنا هزینه بسیار زیادی دریافت میکنند به همین خاطر اموزشگاه ها بهترین مکان برای کارآموز میباشد .

آموزشگاه آرایشگری ، آموزش رنگ و مش ، دوره رنگ مو ، دوره آرایشگری ، ورکشاپ آرایشگری

چرا در آموزشگاه آرایشگری سیمای درخشنده آموزش ببینیم؟

داشتن اساتید با تجربه و حرفه ای
برگزاری کلاس ها در ۷ روز هفته حتی تعطیلات
صدور مدرک رسمی با استاندارد فنی حرفه ای
آموزش ویژه بازار کار
دارای کلاس های مجهز به تجهیزات آموزشی نوین
راهنمایی و مشاوره برای اخذ مجوز آرایشگری
شرایط نقد و اقساط برای هنرجو
پشتیبانی نامحدود

دوره های آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای درخشنده

آموزشگاه آرایشگری زنانه شامل دوره های مختلفی میباشد که تمام این دوره ها مخصوص بانوان میباشد این دوره ها تخصصی میباشند و میتوان بعد از آموزش به صورت تخصصی یک حرفه را پیش برد. دوره های پرکاربرد و پرطرفدار آموزشی عبارتند از: دوره میکروپیگمنتیشن ، دوره رنگ و مش ، دوره گریم و میکاپ ، دوره کاشت ناخن ، دوره کوپ و کوتاهی مو ، دوره آرایش و پیرایش زنانه ، دوره پاکسازی و مراقبت پوست. ضمنا برای بیشتر این آموزش ها چند تا مدرک مرتبط همدیگر صادر میشود.

دوره کاشت ناخن ، کلاس کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن ، آموزشگاه کاشت ناخن

 آموزشگاه آرایشگری

دوره های زیبایی و مراقبت مو

یک آرایشگر زنانه خوب و حرفه ای باید لاین های زیبایی مورد علاقه خود را به صورت تخصصی و حرفه ای یاد بگیرد. تمام لاین های آرایشگری روز به روز پرطرفدار میشوند و برای تمامی لاین ها مشتری هست . اکثر مشتریها چندین خدمات را یکجا میخواهند مثلا یک مشتری برای برای کوتاهی مو به سال مراجعه میکند بعد از کوتاهی مو یا با پیشنهاد شما یا با تشخیص خودش درخواست رنگ کردن موهای خود میکندو یک براشینگ مو هم باید انجام دهد. بعد از آن به احتمال خیلی زیاد اصلاح ابرو و صورت بخواهد. با این اوصاف شما چند ساعت وقتتون را صرف یک مشتری کردید و کلی هزینه دستمزد از مشتری  گرقتید. پس لازمه یاد گرفتن اکثر حرفه های مو برای یک ارایشگر لازم است . در این میان مشتری مداری را در نظر داشته باشید.

آموزشگاه آرایشگری ، آموزش رنگ و مش ، دوره آرایشگری ، کلاس آرایشگری ، بالیاژ مو
دوره بالیاژ مو

اگر میخواهید آرایشگاه برای خود باز کنید بهتر است لاین های ستاره دار به ترتیب تعداد ستاره های اولویت دار آموزش ببینید ولی اگر علاقه به دیگر آموزش ها دارید میتوانید در آموزش های جداگانه ثبت نام کنید (در کل برای مشاوره رایگان بیشتر میتوانید به آموزشگاه مراجعه کنید) :

  • آموزش آرایش و پیرایش***
  • آموزش کوتاهی مو**
  • آموزش رنگ مو**
  • آموزش شینیون مو**
  • آموزش بافت مو*
  • آموزش براشینگ مو**
  • آموزش کوتاهی ژورنالی**
  • آموزش پیرایشگر کودک*
  • آموزش کراتینه مو*
  • آموزش اکستنشن مو*

 آموزشگاه آرایشگری

دوره خدمات گریم و میکاپ

دوره گریم و میکاپ برای آرایشگری که میخواهد سالن باز کند جز آموزش های واجب و اساسی آرایشگر یا صاحب سالن است. گریم و میکاپ میتواند آرایشگاه را در از لحاظ مالی ساپورت کند مخصوصا در ایام جشن ها و عروسی ها . یک حرفه پول داری است. یک آرایشگاه، با کیفیت حرفه گریم و میکاپ خوب خود میتواند کیفیت کار رشته های دیگر آرایشگاه  را به مردم بشناساند. یعنی گریم و میکاپ چشم آرایشگاه است. اگر خودتان میخواهید حرفه گریم و میکاپ یاد بگیرید چه بهتر، ولی اگر مشغله کاری تان تو آرایشگاه زیاد است و به این حرفه نمیرسید یک میکاپ آرتیست خوب برای آرایشگاه خود استخدام کنید .

با ثبت نام در رشته میکاپ زنانه ، 4 عدد مدرک بین المللی فنی حرفه ای مرتبط با این رشته را دریافت خواهید کرد.

  • دوره آموزش آرایشگر عروس
  • دوره آموزش آرایش صورت
  • دوره آموزش گریم کودک
  • دوره آموزش خودآرایی
آموزش میکاپ ، آموزش گریم ، آموزش آرایشگری ، دوره میکاپ ، دوره آرایشگری

دوره های پرطرفدار آموزشگاه آرایشگری زنانه

در صورتی که نمیدانید کدام رشته آرایشگری زنانه بین کارآموزان، پرطرفدارترین است و مشتری زیادی دارد با ما باشید تا راهنمایی تان کنیم . به نظر ما هر رشته ای را که انتخاب کنید اگر علاقه داشته و تو یادگیری و پیشرفت در آن بکوشید مطمئنا و همیشه اپدیت باشید آن حرفه برای شما پر مشتری خواهد بود حالا فرقی نمیکند چه رشته باشد . از اکستنشن مو و مژه گرفته تا کاشت ناخن و …

دکلره کامل مو ، آموزش آرایشگری، آموزشگاه آرایشگری ، آموزش ارایشگری

لیست رشته های پرطرفدار آرایشگری همراه با هزینه ثبت نام 99

دوره رنگ مو: 3.000.000 تومان
دوره پاکسازی و مراقبت پوست: 900.000 تومان
دوره کاشت ناخن:1.500.000 تومان
دوره آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ): 3.000.000 تومان

برای اطلاع از هزینه های ثبت نامی سال جدید تماس بگیرید چون این صفحه سال ۹۹ ویرایش شده است.

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دوره خدمات ناخن

حرفه خدمات ناخن که در چند سال اخیر در ایران رواج پیدا کرده است مشتری های زیادی دارد با اموزش این رشته و با پشتکار میتونید به نسبت مکان تان بهترین شغل را داشته باشید فرقی نمیکند چه در سالن کار کنید و چه در آرایشگاه . بهر حال ارائه خدمات در سالن یا آموزشگاه  مشتری و اعتبار زیادی به شما میدهد. کاشت ناخن بر خلاف چند تا رشته دیگر رشته ها به لوازم خالصی نیاز دارد . یک و میز و چند صندلی برای شما کافی است میتوانید در یک سالن زیبایی یک اتاق یا میز اجاره کنید و با لوازمی که دارید کارتان را شروع کنیبد . میتوانید هنرجو ثبت نام کنید و آموزش و دهید و دیگر خدماتتان را گسترش دهید. سعی کنید در سمینارها ، گردهمآیی ها و آموزش های پیشرفته و جدید کاشت ناخن شرکت کنید که در پیشرفت شما تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت .

گردهمایی کاشت ناخن ، سمینار کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن ، آموزشگاه کاشت ناخن ، دوره کاشت ناخن

با شرکت در این دوره ، کاشت ناخن را از صفر تا صد آموزش خواهید دید و در صورت تمایل به دریافت مدرک فنی حرفه ای ، مدرک آرایشگر ناخن برایتان ارائه خواهد شد .

آموزشگاه آرایشگری زنانه

دوره زیبایی و مراقبت پوست و مو

شغل های مربوط به مراقبت و زیبایی پوست، روز به روز در حال پر رونق تر شدن میباشد. شما اگر به یک سالن زیبایی مراجعه کنید میبینید که خدمات پاکسازی و مراقبت پوست که سطح وسیعی از آرایشگری را در بر میگیرد همیشه دارای مشتری است . خدمات آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) که شامل انواع هاشور ابرو و لب و چشم میباشد در سطح وسیعی بین خانم ها رونق دارد. شاید کمتر خانمی را دیده باشید که هاشور ابرو را نشناسد. یا اصلاح ابرو و صورت شامل همه خانم ها میشود . اکثر دختر خانم ها حتی شده یک طرح  تاتو بدن را در بدن خود حکاکی میکنند. که این حرفه هم در حال گسترش میباشد .  لیفت و لمینت مژه تازه گیها در حال پر رونق شدن میباشد و بدون اکستنشن  (اضافه کردن) چیزی به مژه ابرو های بلند و فردار و زیبا خواهید داشت و دیگر رشته ها .

  1.  آموزش پاکسازی پوست
  2. آموزش اپیلاسیون
  3. آموزش طراحی با حنا
  4. آموزش اصلاح ابرو
  5. آموزش لیفت و لمینت
  6. آموزش میکروپیگمنتیشن
  7. آموزش میکروبلیدنیگ
  8. آموزش تاتو بدن

شهریه ثبت نام دوره ها چقدر است ؟

شهریه دوره ها در متن این صفحه گنجانده شده است ولی برای اطلاع از شهرپه بروز تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید .

شرایط پرداخت هزینه آموزش چگونه است؟

درصورتی که کارآموز توان پرداخت نقدی شهریه دوره را به صورت یکجا ندارد شهریه دوره ها طی چندین قسط دریافت می گردد.

هزینه تهیه لوازم آموزشی هنرجویان چگونه است؟

تقریبا تمام لوازم اموزشی مورد نیاز هنرجو را خود آموزشگاه تهیه کرده است و به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار میگیرد. در این میان

من مبتدی هستم از کدام دوره آموزش را شروع کنم؟

این مورد به علاقه و هدف و… شما بستگی دارد با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

کدام حرفه آرایشگری بازار کار خوبی دارد؟

همه حرفه ها اگر به با علاقه صورت تخصصی ادامه پیدا کند بازار کار خوبی ایجاد برای هنرجو ایجاد میکند. دوره رنگ و مش ، دوره پاکسازی پوست ، دوره کاشت ناخن ، دوره میکروپیگمنتیشن ، کارآموز زیادی دارند قطعا از بازار کار خوبی در ایران برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *